اخبار الزمالكميديا الزمالك

شوقي السعيد يرد على اتهامه بالأذية.. ويؤكد ..”مفيش مقارنة بيني وبين وليد سليمان” – فيديو

رد شوقي السعيد لاعب الزمالك السابق على الشائعات التي لاحقته خلال مسيرته في الملاعب، مشيرًا إلى أن وليد سليمان لاعب الأهلي يتعمد الإيذاء وتسبب في إصابات قوية لعدد من اللاعبين في الدوري.

وقال “شوقي” :” كل الكلام اللى كان بيتقال عليا كان إشاعات من بعض اللاعبين في نادي معين، وانا رديت عليهم، وكل اللى اتقال مش صحيح “.

وأضاف ” السعيد” خلال استضافته في برنامج ” في الجول” على قناة ” الحدث اليوم” تقديم أحمد جمال :” مفيش مقارنة بيني وبين وليد سليمان من حيث الأذية، وده مش قصة لاعب بيلعب برجوله زى طارق حامد مثلًا، وهات الفيديوهات وشوف وليد سليمان بيلعب إزاي”.

المعلق علي محمد علي يرد بسبب زملكاويته وتعليقه على نهائي الأهلي في إفريقيا ويكشف مفاجأة – فيديو

وتابع :” وليد عور كام لاعيب منهم هشام شحاتة وغيرهم، ومعندوش حسابات لحد، وهو داخل على الكرة سواء كانت كرة مشتركة أو اشتراك مع لاعب، ومعظم لعبة بيكون قاصد”

وأتم” السعيد” :” وليد سليمان لاعب كبير ومحترم لكنه لاعب مؤذي وهو بيقول عن نفسه براحته إنه مش مؤذي والدليل على الكلام ده هو الفيديوهات الخاصة بكل اللعبات بتاعته”.

ويمتلك وليد سليمان سجل كبيرًا فى مسلسل إصابات اللاعبين، وكان من أشهرها تسبب في كسر في الساق لحسام حسن، لاعب خط وسط فريق الاتحاد السكندري، وهشام شعبان ظهير الاتحاد السكندري والذي تسبب له في كسر في الجمجمة.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة