اخبار الزمالك

رسالة خاصة من قناة الزمالك للجماهير بعد الخسارة أمام فاركو

علق الإعلامي خالد الغندور مقدم برنامج “زملكاوي” على قناة “الزمالك” على خسارة الفريق الأول لكرة القدم في نادي الزمالك أمام نظيره فاركو في بطولة كأس الرابطة للأندية المحترفة.

وخسر الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك من فاركو بهدفين دون رد، في اللقاء الذي جمع الفريقين اليوم الثلاثاء على ستاد الإسكندرية، ضمن منافسات الجولة الثانية من المجموعة الثالثة لبطولة كأس الرابطة.

وقال “خالد الغندور” :” الزمالك خسر من فاركو مش عاوز الناس تهول الموضوع مع احترامي لكل الفرق المشاركة بالبطولة، واي فريق ياخد البطولة غير الزمالك والأهلي ده معناه ان الفرق دي موجودة علشان تاخد مراكز في الدوري 11 أو الـ ”

وأشار :” فاركو وفيوتشر بيصرفوا ملايين الملايين لا يقلوا صرف عن الزمالك والأهلي ، ويجي الزمالك غايب عنه لاعيبة كتير وبعض الحكام يستعرضوا عضلاتهم قدام الزمالك وامام فرق تانيه بيحسبوا قرار مختلف”.

وأضاف ” الغندور” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج “زملكاوي” على قناة “الزمالك ” :” مش عاوز اضايقك مسئولي، استاد الإسكندرية لكن ايه يا جماعة ده ايه الملعب ده مش معنى إن فيه مطر إن الملعب يكون كده احنا مش بلد ممطرة زي إنجلترا وأوروبا هل الملاعب دي مش قابله للمطر ونجيله طالعه ياجماعه عيب ان يكون كده”.

وتابع :”شوفوا بنصرف ايه على الملاعب ملعب اسكندريه عامل كده ليه ستاد القاهرة شوفوا عامل ازاي”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة