اخبار الزمالكميديا الزمالك

مدحت عبدالهادي لمرتضى منصور.. الكل عارف الدنيا ماشية ازاي ومش هشتغل معاك في الزمالك تاني

اكد مدحت عبدالهادي مدرب الزمالك السابق انه لن يعمل بالنادي مرة اخرى وانه اعتذر عن تولي منصب اخر بالقلعة البيضاء عرضه عليه مرتضى منصور.

وقال مدحت عبدالهادي في تصريحات لبرنامج اللعيب عبر قناة ام بي سي مصر: اخدت قرار لن اعمل في الزمالك مرة اخرى وابلغت امير مرتضى بذلك ونادي الزمالك وجماهير يهموني لانه بيتي والمستشار مرتضى طلب مني اذهب لمكتبه واختار المنصب الجديد لكن اعتذرت لان لا اريد العمل تحت ضغط.

واضاف : ليس لدي مشكله في الرحيل عن الجهاز الفني للزمالك انا عملت6 مرات لكن زعلت ان المستشار مرتضى يقيليني لاسباب اخلاقيه.

وتابع عبدالهادي: والله العظيم انا مالمست الولد حامل الكرات في مباراة الزمالك والوداد بالمغرب لقد تعرضنا لاستفزازات كثيره، والناس بتتكلم كتير وبيكلموا عن استضافته في مصر هو أنا ضربته بالنار وواحد قالي اللي كبر الموضوع لما شيكا حضن الولد.

واوضح : وفي واحد قريب من الولد جدا اتصل لمواساتي وقالي هذا ممكن يكون رزق للولد وكان حامل الكرات يريد ان يتواصل معي صحفيين مغاربه كلموني واعتذروا عن ان الموضوع اخذ اكبر من حجمه وانا اعتذرت عبر صفحتي الشخصية.

وواصل: انا زعلت من المستشار مرتضى لان مدحت عبد الهادي لا يستحق هذا وامير عزمي ما ذنبه لتتم اقالته ولوبيقيل الجهاز الفني كان يقيل كارتيرون.

واكمل: توليت المسئولية في ظروف صعبه جدا وامير مرتضى كان عارف كل حاجه لكن القرار له انا اخطأت ان ذهبت للولد لكن انا حزين من المستشار مرتضى.

واختتم: انا قولت لامير مرتضى هعمل اقصى جهد عندي وعلاقتي باللعيبة جيدة جدا حتى الان وكنا الات مساعدة لكارتيرون وبنجهز فيديوهات وبنوضح له كل الامور بس احنا ف النهاية مشوره له وكان لايأخذ باي رأي لنا واستمع لي فقط في مباراة ساجرادا .

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة