اخبار الزمالك

عضو مجلس إدارة الإتحاد السكندري يفجر مفاجأت من العيار الثقيل بشأن إنتقال مروان عطيه للزمالك والأهلي!!

كشف محمد أحمد سلامه عضو مجلس إدارة نادي الاتحاد السكندري عن كواليس جديده في ملف إنتقال مروان عطيه للزمالك والأهلي خلال فتره الإنتقالات المقبله.

وكان مروان عطيه قاب قوسين أو أدنى من الإنتقال للزمالك خلال فتره الإنتقالات الصيفيه الماضيه ، الا أن إداره الإتحاد السكندري تمسكت باللاعب ورفضت رحيله عن الفريق.

إقرأ أيضاً| “مفيش زيه في مصر” .. حازم إمام يتغنى بنجم الزمالك بعد الاداء المبهر في مباراه حرس الحدود!!

وقال سلامه في تصريحات تلفزيونيه عبر برنامج بوكس تو بوكس:”مفيش حاجه رسميه جت لمروان عطيه حتى الأن من الزمالك أو الأهلي ولا حتى مكالمات شفهيه” .

وتابع :”الحاج محمد مصيلحي بياخد ارائنا في كل حاجه ولو وصل حاجه هيتناقش معانا فيها” .

وواصل :”احنا في زمن بيزنس وكوره ومش قافلين الطريق وكل شئ وارد ، لو وصل شئ في يناير ممكن نفكر ، ولكن ده مربوط ان يبقى فيه موافقه بين كل اعضاء مجلس الاداره ولجنه الكوره” .

وأكمل :”الاستاذ محمد مصيلحي مدي كلمه للزمالك ومدي كلمه للمستشار مرتضى ولو جت اي حاجه اكيد الحاج محمد مصيلحي هيتكلم مع المستشار مرتضى منصور لانه مديله كلمه” .

وأضاف :”لو وصل عرض لمروان عطيه اكبر من عرض الزمالك من نادي اخر هل ممكن نطلب من الزمالك رفع السعر ؟ كل شئ وارد وزي ما قولنا في كلمه مديينها للمستشار مرتضى وهنتفاوض ونشوف” .

وأتم :”هنحط الصالح العام للاتحاد اولا ولو توافق مع الزمالك تمام ولكن هنحط مصلحه الاتحاد اولا ده دورنا كمجلس اداره ،كل شئ وارد بالنسبه لموضوع مروان عطيه”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة