اخبار الزمالك

” دي دوله ولا قانون ولا ملاهي؟!” .. عمرو أديب ينفجر في الجميع بعد تدهور حال الزمالك!!-فيديو

فتح الإعلامي عمرو أديب النار على الجميع بسبب الأزمات المتتاليه التي يمر بها الزمالك والتي أدت لإبتعاد الفريق عن كافه المنافسات هذا الموسم.

إقرأ أيضاً| “هو إحنا مستباحين للدرجادي؟” .. مدحت شلبي يفتح النار على إمام عاشور بسبب حفل زفافه !!

وكان الزمالك قد ودع بطوله كأس الرابطه المصريه المحترفه ، وذلك بعد الخساره أمام فريق نادي البنك الأهلي بثلاثيه نظيفه.

وقال أديب في تصريحات تلفزيونية عبر قناه إم بي سي مصر:”انتوا عايزين ايه؟ اظن السؤال مين عايز ايه وعاوزين من الزمالك ايه ؟ وبعد كل الي بيحصل ده يتقال الدوله واقفه جانب نادي الزمالك، كده وواقفه كمان امال لو قاعده تبقى عامله ازاي؟”.

وتابع :”خلاص مفيش شئ يمكن فهمه انت مش فاهم ايه الحكايه يوم كده ويوم كده، والحكايه مرة كده ومره كده هل لغايه النهارده محدش فاهم هنطبق انهي قانون طيب اسأل كده، اتحداك ، انت لو بتكلم في قانون المرور هتعرف اللي هو ابسط حاجه ده القانون يا جماعه، وتقوله يلا يقولك لا مش ده هنعمل لجنة لا مش لجنه، طب ايه، اقولكم عاوزين ايه ؟ الفوضى، ان النادي يتحول لخرابه”.

وأتم:” انا ارى مش طرف واحد المخطئ كل الاطراف مخطئه، لان في حالة سلبيه جوه وبره النادي ومن الدوله ووزارة الرياضه حالة سلبيه شديده وكل يوم هو في شأن، شويه اه هنشوف وشويه لا لسه، لا تعالى نلف ونرجع تاني، هو القانون بيقول كده لا مش بيقول كده لا في لايحه استرشاديه لا ملغيه دي دوله دي ؟ده قانون ولا مدينه ملاهي ولا مرجيحه؟، اشمعنئ الزمالك عندنا 17و 20 نادي اشمعنى الزمالك عامل كده”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!