اخبار الزمالكميديا الزمالك

“إدارة عشوائيه”.. مدرب يد الزمالك يفتح النار على مجلس مرتضي منصور بسبب البطولة العربية – فيديو

فتح أحمد رمضان هتلر المدير الفني لفريق كرة اليد بنادي الزمالك، النار على مجلس إدارة الفارس الأبيض بسبب الظروف التي يشارك بها الفريق في البطولة العربية للأندية المقامة حاليا في المملكة العربية السعودية.

فاز الفريق الأول لكرة اليد بنادي الزمالك بقيادة أحمد رمضان هتلر المدير الفني، على نظيره الهدى السعودي بنتيجة (28-24)، في الجولة الثالثة من دور المجموعات بالبطولة العربية للأندية المقامة حاليا في المملكة العربية السعودية.

وقال “هتلر” :”الحمدلله رب العالمين، علشان تعرفوا إن فرتنا رجالة واستحملت كتير، ومفيش أي فرقة في العالم يستحمل اللى احنا فيه دلوقتي، لغاية دلوقتي مجمعناش فلوس الاشتراك وكنا ممكن منعلبش النهاردة”.

وأضاف “هتلر”في تصريحات لصحيفة “الكأس” السعودية” :”الإدارة مش واقفة مع الفرقة، لا ماديًا ولامعنويًا ولا حد يعرف عننا حاجة، ولسة عندي لاعب زي كريم هنداوي لسة محولتش ليه الفلوس، وفيه لاعب تاني أشول نفس الحالة، والجهاز مش بياخد فلوس ولا اللاعبين”.

وتابع :”قبل أول مباراة الجمهور هنا كان جايب أتوبيس للاعبين وأكل ووصلنا الدمام قبل ساعة واحدة من أول مباراة”.

وأختتم “هتلر” :”الإدارة عشوائية، مفيش إدارة، المفروض معروف موعد البطولة من بدري يتم حجز تذاكر الطيران ودفع فلوس الاشتراك في البطولة، لو مدفعناش اشتراك البطولة مش هنقدر نلعب المباراة الجاية”.

شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة