اخبار الزمالكاخبار الاهلي

خالد الغندور يفجر مفاجآت مدويه بشأن مباراه الأهلي والمصري .. ورساله ناريه لجماهير الأحمر بسبب الزمالك!!-فيديو

كشف الإعلامي خالد الغندور عن عدد من الكوارث التحكيميه التي شابت مباراه الأهلي والمصري بكأس مصر ، والتي انتهت بفوز الأحمر بهدفين مقابل هدف في الوقت الإضافي.

وقال الغندور في تصريحات عبر فيديو بثه على صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:”من بعد مباراه الزمالك مع النصر وانا شايف في اهلاويه كتير بتتريق رغم ان وقت مباراه الزمالك كان في مباراة للاهلي في نفس التوقيت مع المصري وموقف الفريق صعب وكان هيخرج لولا تدخل الحكم وحكم الڤار”.

وواصل:”الكوره كانت في حوزه الياس الجلاصي والاتنين في صراع على الكوره وده شد اللاعب والتاني شد التيشيرت واتحسبت ركله جزاء ، لكن لو مع الزمالك كان هيتقال اصلها شده بسيطه ، اصل التيشيرت ليكرا فاتشد كتير” .

وتابع:”ركله الجزاء غير صحيحه على الإطلاق وده طبقا للتعليمات الجديده من الفيفا ، المصري تعرض لظلم بين بعد الغاء هدف صحيح بداعي الخطا بعد ما الشناوي طلع لوحده تماما ومحدش لمسه ، اه كان في محاوله من لاعب المصري للعب الكوره ولكن محصلش تداخل” .

وأضاف:”حكم الفار عمرو الشناوي في حاجه غريبه جدا وكل ماتش الي بيحلل اداءه الكابتن احمد الشناوي ، يا جماعه كابتن احمد الشناوي والده يعني هل يعقل ابويا هيطلع يقول عليا غلطان ؟” .

وأتم:”أخيراً في تريقه على حصول الزمالك على المركز الثالث ، المركز التالت هو اللي خلى الاهلي يكسب افريقيا بعد ما بقدره قادر شارك في افريقيا على حساب بيراميدز اللي مكنش نادي جماهيري فسهل يتاكل حقه”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة