اخبار الزمالكالعاب اخرى

نجم يد الزمالك يخرج عن صمته ويستغيث بالجميع لإنقاذ الفريق قبل فوات الأوان!!-صوره

تحدث نجم يد الزمالك السابق والمعتزل حديثاً محمد رمضان هتلر عن الأزمات التي تواجه فريق اليد خلال الفتره الحاليه ، مشيراً أن المسئولين في النادي يتجاهلون الفريق تماماً حتى هذه اللحظه.

وكانت قرعه البطوله العربيه لكره اليد قد أوقعت الزمالك في مجموعه متوسطه السهوله ، حيث يسعى الفارس الابيض للفوز باللقب والعوده للمشاركه في بطوله كأس العالم للأندية سوبر جلوب.

وكان الاتحاد الدولي لكره اليد قد أخطر الزمالك بدفع مستحقات المدير الفني ماتيو جارالدا ، وذلك حتى يسمح للفريق بالمشاركة في البطولات المختلفه.

وقال هتلر عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:”انا مش قادر اسكت على اللي بيحصل فى النادى اللي بحبه وبعشقه واتمنيت العب فيه وكان ليا الشرف انى امثله وارفع رايته فوق وعلى منصات التتويج اللي بيحصل فيه كتير وكتير جدا فرقة الكوماندوز عندها بطولة عربية لغاية وقتنا هذا مش عارفيين هيطلعو ولا لا عقود مش معتمدة تقريبا الفرقة كلها ما اتسجلتش “.

وواصل:”وكل فرق النادى على هذا النحو الناس اللي مسئولة عن الرياضة ساكتين ليه مقيدين الايدى ليه بدون مبرر رموز النادى الكبار جدا ساكتين ليه على حال النادى الناس كلها لازم تتحرك الناس اللي بتحب النادى من قلبها لازم تتحرك النادى بقا دولة طالعة من حرب منهار تمام على كل الاصعدة وكله بيتفرج عليه مستنى ينتهى مثلا؟”.

وأتم:” انا بناشد اللجنة الاولمبية وزير الرياضة الاتحادات الرياضية جميعا رموز النادى الكبار وكبار جدا يقدرو يغيرو الواقع بعد فضل الله عز وجل عشان مصلحة مصر نادى الزمالك قلعة رياضية كبيرة وتقريبا ٥٠ ٪؜ من لعيبة المنتخبات من نادى الزمالك لازم نتحرك ومن دلوقتى رجااء”.

نجم يد الزمالك يخرج عن صمته ويستغيث بالجميع لإنقاذ الفريق قبل فوات الأوان!!-صوره

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة