اخبار الزمالكميديا الزمالك

ميدو يثير الجدل ويكشف علاقة ضعف صفقات الزمالك بالانتخابات !! – فيديو

كشف الإعلامي احمد حسام ميدو ، عن مفاجأة حول انتخابات الزمالك والمجلس الحالي بقيادة حسين لبيب ، مؤكداً أن المجلس يدفع بعض الفواتير الإنتخابية.

وأكد ميدو أن المجلس الحالي منح بعض الأشخاص ملفات داخل النادي ، بسبب وعدهم بذلك قبل الانتخابات ، لذلك تأثر أداء المجلس ، وكذلك الصفقات تأثرت وكانت ستصبح أقوي لولا الفواتير الإنتخابية.

وقال احمد حسام ميدو في تصريحات لبرنامج ملعب أون تايم المذاع عبر شاشة قناة أون تايم سبورتس الفضائية تقديم الإعلامي سيف : في بداية الموسم هيكون فيه تغييرات كتير جدا .

وأكد : المجلس حالياً بيسدد فواتير انتخابية ، لأن المجلس كان واعد ناس بمناصب وقت الإنتخابات ، لكن مع بداية الموسم كل دا هيتغير ، ولو الموضوع دا حصل من بدري كان الزمالك هيعمل فترة انتقالات أقوي ، ولازم يكون فيه مشرف على الكرة.

وأشار : لازم يكون فيه مشرف على فريق الزمالك من برا مجلس الإدارة ،والناس اللي اخدت وعود انتخابية ودخلت المجلس بعد نجاحه ومنهم اللي اتعينوا مستشارين الناس دي بتضر الزمالك.

وأتم :  فيه ناس بتضمهم ليك في الإنتخابات ينجحوك ، بس بعد الإنتخابات يفشلوك في الشغل ، ومجلس الزمالك بالكامل تعلم الدرس، الكابتن حسين لبيب ، عارف كويس أوي أن الفترة الجاية لازم يكون في ابعاد لبعض الأشخاص عن بعض الملفات ، وإلا المركب هتغرق بيهم كلهم ، وانا مبتمناش ده.

شاهد الفيديو

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة