اخبار الزمالك

بالتفاصيل | مرتضى منصور يكشف عن فضائح جديدة لـ أحمد شوبير

وجهة المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك رسالة إلي الإعلامي أحمد شوبير و ذلك عبر قناة نادي الزمالك الرسمية خلال مداخلة هاتفية .

و قال مرتضى منصور :” أنا سألتك قبل كده وقولتلك لما سافرت السعودية قبل كده مش استئذان تركي آل شيخ و انت خدت ظرف فيه 200الف ريال وهي خدت 200 الف ريال برضو”

و قال مرتضي : السؤال التاني لما سافرت روسيا خدت ساعات من تركي آل شيخ برضو و سافرت يوم واحد وقلبت الراجل في مبلغ محترم .

و أضاف خلال تصريحات تليفزيونية لقناة الزمالك:” في صفقة انتقال صلاح محسن من إنبي إلي الأهلي انت نفسك اعترفت في اجتماع اتحاد الكرة انت حصلت على 5 ساعات و اعترفت انك حصلت على 6مليون جنية في الصفقة”

وتابع:” كان فيه شقة ليك في مصدق واتقفلت بمشكلة وكان رقمها 197، وانت بعد البلاغ ده من حقي ارد.. لانى مش بخاف ومش بحتمي بحصانه.. واطلع واقول انك مسافرتش السعودية وخدت كل مرة ظرف فيه 200الف مرة دولار ومرة ريال”

و واصل:” وانا كلامي واضح بقول للخطيب خدت ساعات منهم ساعة ليك انت شخصيا بمليون و 200الف جنية، وانت حضرت جلسة مع الشناوى قبل مباراة الاهلي والزمالك ب 3 ايام”

واتم :” ينفع يا كابتن محمود انت بتقول أن المجلة جالها شيك ب 2مليون دولار، والمجلة دخلها مليون واحد، و من حقي كمواطن مصري بغير على الاهلي اعرف الفلوس دى راحت فين، وبقولك اسامة حسني بيشتغل في قناة الأهلي وبياخد 100 الف جنية”

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة