اخبار الزمالك

مرتضى منصور يهدد محمد فاروق على الهواء بسبب عمرو الجنايني… “هقفل السكة”

انفعل المستشار مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك على الهواء مباشرًا أثناء مداخلته مع الإعلامي محمد فاروق مقدم برنامج “البريمو” على قناة “ten” وذلك بسبب عرض إعداد القناة لصورة عمرو الجناينى رئيس اللجنة الخماسية أثناء حديثه عنه.

وقال “مرتضى” : ” منك له يا عمرو ياجنينى انت ولجنتك انت دمرت طنطا والإسماعيلي والمصري والاتحاد، وانت مش عنتر وعمرك ما كنت عنتر ومش عندك ولا صفقة واحد من عنتر”

وأشار:” وانت اللى بتقول مش بأجل وأخبار ماتش الجونة والأهلى اللى كان فى الدوري الأول ايه، والراجل ده اللى دمر الكرة، وبقوله انت دمرت فريق طنطا”

واعترض مرتضى منصور بشدة على إعداد برنامج “البريمو” بسبب عرض صورة “عمرو الجنايني”رئيس اللجنة الخماسية بعد حديثة عنه وقال “مرتضى” فور عرض صورة الجنايني “شيل القرف ده.. هقفل السكة.. انا اللى بتكلم جايبلى صورة صغيرة.. واللى بهاجمة تحطوله صورة كبيرة.. واستجاب إعداد البرنامج وتم إزالة صورة الجنايني”

وأبدى رئيس نادى الزمالك إندهاشه من تناقض موقف الأهلي في التعامل مع أزمة فيروس كورونا في الدوري وبطولة دوري أبطال أفريقيا، قائلا “هيبة الدولة عند الأهلى في بطولة الدوري، لكن في أفريقيا نأجل علشا كورونا”

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة