اخبار الزمالك

خالد الغندور: مفيش زملكاوي هيشجع الأهلي ضد بيراميدز

يرى الكابتن خالد الغندور مقدم برنامج “زملكاوي” على قناة “الزمالك” ان سبب تعادل الزمالك أمام دجلة في الدوري يرجع للإجهاد الذي يعاني من اللاعبين نتيجة ضغط المباريات طبقًا للجدول الذى وضعته اللجنة الخماسية.

وقال “الغندور” :” عمرو الجنايني انا اعرفه جيدا وزملكاوي رهيب قبل مايدخل اللجنة المؤقتة لاتحاد الكرة واللي مدخله هاني ابوريدة”.

وأشار :” عمرو الجنايني اشتكى مرتضى منصور في اللجنة الأولمبية هورجل بيشتغل في أحد البنوك الكبار وعنده شغله المفروض أن اللجنة كانت جاية سنه لما تخلص يقول شكرا لكن لما المنصب حلي في عينا مين هيجدد للجنة ؟؟ هتكون اللجنة الاوليمبية ولو حصل هيكون في اتفاق على مرتضى والتخلص منه”.

وأضاف “الغندور” خلال تقديمة حلقة جديدة من برنامج “زملكاوي” على قناة “الزمالك” : لا يا استاذ عمرو مطلبناش منك تيجي علي الاهلي لصالحنا انت لامجدي عبدالغني و عصام عبدالمنعم كانوا يخدموا الاهلي عيني عينك انا مش عاوزك تظلمني في حاجات حصلت بتاكد انك جاي على الزمالك”

وتابع :” احنا نشجع الاهلي امام بيراميدز ليه هو من امتى بيكسبه والمرة اللي كسبوا كانت بكورتين، الزملكاوي لا يشجع إلا الزمالك فقط احنا نشجع الاهلي ولا بيراميدز ليه”

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة