اخبار الزمالكميديا الزمالك

ميدو يتطاول على خالد الغندور بسبب قناة الزمالك .. أنت “تافه” – فيديو

رد أحمد حسام ميدو نجم الزمالك السابق على هجوم خالد الغندور عليه بعد حديثه عن قناة عن الأسلوب الذي تتبعه قناة الزمالك في الهجوم على اللاعبين عقب التعادل مع وادي دجلة في الدوري.

وكان ميدو قد أكد في حلقة أمس من برنامج ” اوضة اللبس” أنه لايجب على قناة الزمالك أن تتبنى أسلوب الهجوم على اللاعبين والجهاز الفني.

ومن جانبه كتب خالد الغندور عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” قبل أن يمسح منشوره بدقائق: “ما ينفعش تكون عضو مجلس إدارة نادي ومستشار فني لنادي ثاني وإعلامي لكل الأندية وتهاجم ناديك كثير جدا”.

وأضاف: “واخترت مستقبلك وانت صغير دون علم ناديك وتيجي كمان تعلم كباتنك في قناة الزمالك إللي في الإعلام من سنين الصح إيه.. عيب”.

ومن جانبه قال “ميدو” : ” ميدو مكنتش عايز ارد بس هرد عليك عشان افهمك، وانت بتقول اني سبت ناديا وانا صغير وهربت”.

وأشار :” انت بتقول أي كلام انا احترفت وعملت اسمي بنفسي وفديت نادي الزمالك متخليش حد من الاعداد يقولك اي كلام يضحك عليك وتطلع تردده”.

وأضاف “ميدو” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج ” أوضة اللبس” على قناة ” النهار” : “بالنسبه لقصه اني مسؤول في نادي وبتطلع في الإعلام، ايوه انا مستشار فني في بيراميدز وعضو في نادي zed لاني انا ميدو والناس عارفه قيمه ميدو كويس مفيش زيي في مصر”

وتابع :” انا برنامجي كان ومازال لكل الفرق وهنتكلم وهندي كل فريق حقه، نادي zed ده اللي بتتكلم عليه كنت هتموت وبتكلم الناس عشان تمسك مدير كوره والناس رفضت عشان عارفه انك تافه وانا اسف اني بقول كده بس دي الحقيقه انت تافه وبحذرك متجبشي سيره ميدو تاني بلاش أنا”

خالد الغندور يفتح النار على ميدو برسالة شديدة اللهجة بعد الهجوم على قناة الزمالك ثم يقوم بإزالتها!! صورة

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة