اخبار الاهلي

عماد متعب ينفعل على الهواء بسبب تحريض مسؤول الأهلي ضده..ويفجر فضيحة – فيديو

كشف عماد متعب لاعب الاهلي الأسبق والمحلل الرياضي الحالي بقناة أون تايم سبورت، مفاجأة كبرى بسبب الحديث عن موسيماني المدير الفني للأهلي عقب مباراة القمة.

وكان عماد متعب قد انتقد موسيماني بسبب التراجع أمام الزمالك في الشوط الثاني وعدم الاستمرار في الضغط على الأبيض لتسجيل عدد أكبر من الأهداف.

وقال ” متعب” :” فيه مسؤول كبير في الأهلي ليه علاقة بمنظومة الإعلام ، كلم القناة اللى شغال فيها بعد لقاء القمة أمام الزمالك، وكلم كل القنوات علشان تهاجمني بسبب انى اتكلمت بشكل شاف أنه مش كويس على موسيماني بعد مباراة القمة”.

وأضاف ” متعب” في تصريحات لبرنامج ” آخر النهار” على قناة “النهار” : “اللى قولته خلال الاستديو التحليلي للقاء، أن موسيماني عمل 70 دقيقة بشكل هايل وعمل جيم كبير، لكن تغيير اقفشة وشريف، ضيعوا على الأهلي الفوز بنتيجة تاريخية”

وتابع :” الكلام ده معجبش المسؤول ده، وراح كلم القناة اللى انا شغال فيها وقالهم إزاى تسمحوا لعماد متعب يهاجم موسيماني، وكلم بقية القنوات علشان الناس تطلع تهاجمني”.

وواصل ” متعب” :” بقول للمسؤول ده عيب تعمل معايا كده، وانا متربي طول عمرى في النادي الأهلي، ومش بتكلم غير لمصلحة الأهلي، وأنا مش هسكت وكلمت المهندس خالد مرتجي وأخبرته بهذا الأمر، وهكلم الكابتن محمود الخطيب”.

وأتم ” متعب” :”رنيت على المسؤول ده شخصيًا ومردش عليا، ولو كلمته هيقوله محصلش، ودى مش أول مرة يعملها معايا، قبل كده في وقائع كبير كان يحرض الناس عليا في المواقع والقنوات علشان الناس تهاجم عماد، وبقوله ملكش دعوة بيا”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة