اخبار الزمالكميديا الزمالك

مرتضى منصور يفتح النار على ممدوح عباس وقائمة أحمد سليمان ويتحداهم لاتخاذ هذا القرار – فيديو

فتح المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك النار على ممدوح عباس رئيس النادي السابق بعد رفعه دعوة من أجل إلغاء نتيجة انتخابات القلعة البيضاء الأخيرة

وقال “مرتضى”: “خلال الاجتماع الأول للمجلس الجديد تفاجئنا إن ممدوح عباس رفع قضية علشان يلغي الانتخابات، وده غير القضايا اللى رفعها أحمد سليمان وهشام نصر وهاني شكر”.

ووجه “مرتضى” حديثة لـ “ممدوح عباس” :” بقوله انت اصلا مش عضو في النادي أو كنت مرشح في الانتخابات!!، واللى حصل ده يدل على أنه كان الأب الروحي لقائمة أحمد سليمان اللى سقطت خلال الانتخابات”.

وأكد “مرتضى” خلال الفيديو الذي نشره على صفحتة الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي :” وحق القرآن الكريم مستعد اعيد الانتخابات من بكرة، بعد موافقة وزير الشباب والرياضة ومعنديش مانع نعمل كل أسبوع انتخابات، وعشان الناس تعرف مين اللى بيهد استقرار النادي”.

الصراع مازال مستمر | أول تحرك رسمي من قائمة أحمد سليمان بعد خسارة الإنتخابات

ووجه “مرتضى” حديثة إلى قائمة أحمد سليمان وممدوح عباس قائلا :”بقول للمجموعة دى كفاية زهقنا عايزين نشتغل، ومين الناس دى اللى رفعت قضية علينا، وبقول للدولة يانشتغل في آمان أو نعيد الانتخابات مرة ثانية أو نسلمهم النادي تاني، وبقولهم أهلًا بالقضايا اللى جت في ملعبي”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة