اخبار الكرة العالمية
محمد بركات ينفعل على الهواء : الأهلي مستواه وحش،، و مش كل حاجة هانتكلم على التحكيم | فيديو

حرص الاعلامي محمد بركات نجم الكرة المصرية السابق على التعليق بشأن مستوى النادي الأهلي في الفترة الأخيرة تحت قيادة موسيماني.
و قال محمد بركات في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج الريمونتادا : النادي الأهلي مستواه وحش ، و ظهر الكلام ده بشكل واضح في مباراة طلائع الجيش الماضية
و تابع : بشأن التحكيم، الأهلي بيتظلم في التحكيم ، و في أندية أخرى بتتظلم ، بس مالهمش صوت ولا جمهور .
و أضاف: لازم لاعيبة الأهلي تبقى فاهمة أن مستواهم وحش ،و محدش في مستواه ، لازم اللاعيبة تعرف الكلام ده.
و أكمل: مش لازم نحط في دماغ الناس إن التحكيم هو السبب و إن التحكيم مترصد للنادي الأهلي، لو هانقول التحكيم مترصد للنادي الأهلي يبقى الحكم كان حسب كرة عمرو السولية في ماتش الاتحاد في الشوط الثاني ضربة جزاء على الأهلي.
تعليقات زوار الموقع





