اخبار الكرة العالمية

محمد بركات ينفعل على الهواء : الأهلي مستواه وحش،، و مش كل حاجة هانتكلم على التحكيم | فيديو

حرص الاعلامي محمد بركات نجم الكرة المصرية السابق على التعليق بشأن مستوى النادي الأهلي في الفترة الأخيرة تحت قيادة موسيماني.

و قال محمد بركات في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج الريمونتادا : النادي الأهلي مستواه وحش ، و ظهر الكلام ده بشكل واضح في مباراة طلائع الجيش الماضية

و تابع : بشأن التحكيم، الأهلي بيتظلم في التحكيم ، و في أندية أخرى بتتظلم ، بس مالهمش صوت ولا جمهور .

و أضاف: لازم لاعيبة الأهلي تبقى فاهمة أن مستواهم وحش ،و محدش في مستواه ، لازم اللاعيبة تعرف الكلام ده.

و أكمل: مش لازم نحط في دماغ الناس إن التحكيم هو السبب و إن التحكيم مترصد للنادي الأهلي،  لو هانقول التحكيم مترصد للنادي الأهلي يبقى الحكم كان حسب كرة عمرو السولية في ماتش الاتحاد في الشوط الثاني ضربة جزاء على الأهلي.

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!