اخبار الزمالك

خالد الغندور يكشف خريطة صفقات الزمالك الجديدة

كشف الإعلامي خالد الغندور، عن المراكز التي تحتاج الى تدعيم في صفوف فريق الزمالك لكرة القدم للموسم المقبل.

وقال خالد الغندور في تصريحات تليفزيونيه ببرنامج زملكاوي عبر قناة الزمللك: “الزمالك عاوز حارس مرمى او2، عندنا الباك رايت حازم امام اصاباته كتير اتمنى يجدد تقديرا لزملكاويته، وعندنا حمزة المثلوثي ولوعاد عمر كمال مع وجود سيد نيمار فهيكون مفيش مشكله في المركز ده”.

واضاف:”الباك الشمال عندنا فتوح وعبدالله جمعة وعبد الشافي واحمد ايمن منصور ومعندناش مشكله”.

واوضح الغندور:” السيرد باك في محمود شبانه لاعب قوي ومعار للاتحاد وممكن تحتاجه في اوقات ومحمدعبدالسلام معار والونش ومحمد عبدالغني والونش وحسام عبدالمجيد فمفيش مشكله”.

وشدد:”الزمالك محتاج ديفندر رقم 6 وفي طريقه للتعاقد مع لاعب مصري والتجديد لروقا في حالة رغبة فيريرا”.

وواصل الغندور:”الزمالك هجيب حارس او2 بالاضافة لعودة عمر كمال، ومحمود شبانه و2 لاعبين رقم 6 مع زكريا الوردي، وسيعود حمدي علاء المعار لسموحه ومروان حمدي واسامه فيصل”.

واكمل:”عندنا في جناح اليمين زيزو وشيكابالا وسيد نيمار، ارى الزمالك يحتاج جناح شمال في كلام عن ايبوكا”.

واستطرد الغندور:” اعتقد الزمالك هيتعاقد مع اجنبي في مركز هاف ليفت اوصانع العاب اورأس الحربة، وابراهيما نداي بيلعب هاف ليفت، يبقى الزمالك عاوز 2 ديفندر و2 حراس مرمى واجنبي خامس ممكن نجيبه حاليا او في يناير”.

واردف :” عندنا اسكواد قوي جدا وعندنا ثقه كبيرة في فيريرا وقدراته وخليكم عندكم ثقه في فيريرا وامير الذكاء تجيب لاعب قوي ويعملك اضافه بدون مبالغ كتير”.

واختتم:”في انديه بتتخانق على لعيبه واناشايفهم عاديه انا شايف سيد نيمار مفيد جدا عن لعيبه بيتم الخناق عليها وتأثيرت مفيد عن لعيبه عليها بروباجندا الشطارة تجيب صفقات بدون دفع مبالغ ضخمة”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة