اخبار الاهلي

“انا رايح فين انا راجع تاني”.. شوبير يتراجع عن تصريحاته ويهاجم منتقدي فضيحة خماسية صن داونز- صورة

تراجع الإعلامي أحمد شوبير عن موقفة من مهاجة مجلس محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي بعد فضيحة الخسارة أمام صن داونز الجنوب إفريقي بخماسية في دوري أبطال إفريقيا.

وكان شوبير أول المهاجمين لمحمود الخطيب نفسه بعد نهاية مباراة الخماسية مؤكدًا أنه يتحمل الجزء الأكبر والأخطر من أسباب الخسارة مع المدرب مارسيل كولر.

لكن عادل “شوبير” وكتب منذ قليل عبر صفحتة الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” :”حتى لو خرج الأهلي من بطولة افريقيا مش هيغير حاجة من انتمائنا وحبنا للنادي، ياما الاهلي فرحنا وخد بطولات المهم ان مسيرة الاصلاح تبدأ فورا وكل اللي عامل نفسه بطل وخايف اوى علي النادي يقولنا بأمارة ايه!!؟؟”.

وتابع :”كل الكبار يخسرون وينهضون سريعاً وخصوصا لما يكون فريق كبير زي الاهلي ولا تنسوا أن الأهلي في نهائي كأس مصر ومتصدر الدوري بجدارة”

وأختتم “شوبير” :”‏اه ممكن الواحد يغضب وينفعل ويزعل لكن دايما يفتكر كل حاجة حلوة عملها الأهلي علي مر تاريخه وحتي بداية الموسم والفوز بالسوبر والبقية ستأتي إن شاء الله”.

"انا رايح فين انا راجع تاني".. شوبير يتراجع عن تصريحاته ويهاجم منتقدي فضيحة خماسية صن داونز- صورة

“الجرح يلزمه تنضيف” …شوبير يفتح النار على الخطيب بعد فضيحه صن داونز !!-صوره

وكان الأهلي قد خسر أمام صن داونز بخماسيه مقابل هدفين ، ليصبح الأهلي قاب قوسين أو ادنى من الخروج المخزي من دور المجموعات بدور أبطال افريقيا .

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة