اخبار الزمالكاخبار الاهلي

بعد إعلان ميتلاند عودته لمصر …سيف زاهر يفجرها ويكشف مفاجأه من العيار الثقيل بخصوص إنتقال إمام عاشور للأهلي!!

أكد الإعلامي سيف زاهر أن كل الأنباء المنتشره بخصوص عوده إمام عاشور لمصر من أجل التوقيع وإتمام إنتقاله للنادي الأهلي لا أساس لها من الصحه ، مشيراً أن إمام أكد له سابقاً أن طموحه هو الإستمرار في الخارج وعدم العوده لمصر خلال الفتره المقبله.

إقرأ أيضاً| رسمياً .. غياب نجمي الزمالك عن مباراة الإسماعيلي القادمه في الدوري!!

وكان نادي ميتيلاند الدنماركي قد أعلن بالأمس عن إصابه لاعبه إمام عاشور وإنتهاء موسمه رسمياً ، وأن اللاعب سيعود الى مصر من أجل إتمام برنامجه العلاجي تحت إشراف طبيب المنتخب محمد أبو العلا.

وقال زاهر في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج ملعب أون تايم:”بعض الناس بتقول ان امام عاشور راح ميتيلاند عشان يرجع مع الاهلي وكمان فكره علاجه في مصر اثارت الشكوك” .

وواصل :”البعض قال ان امام مش مصاب ولا حاجه وجي يوقع مع الاهلي ، طيب هل الاهلي عاوز يوقع مع امام عاشور ، اكيد الاهلي عاوز امام عاشور لانه لاعب كبير ولكن هل حصل تحركات من الأهلي ؟ لا”.

وتابع :”طيب هل امام عاشور برضو هيرجع للأهلي ؟ برضو لا ، امام عاشور بياخد من ميتيلاند ٤٠ مليون جنيه وده مفيش نادي مصري هيدفعه” .

وشدد :”امام عاشور نفسه اكدلي ان طموحه ان يكمل في الاحتراف وانه شايف ان النادي الدنماركي ده بوابته للاحتراف ، بعدين النادي ده بيدفع لامام ٤٠ مليون مليون ، ودفع للزمالك ١٠٠ مليون ، هل النادي ده عشان يبيع امام هياخد كام ؟” .

وأتم :”وبعدين امام نفسه اللي بياخد ٤٠ هيرضى يرجع ياخد ١٠ او١١ ؟ والاهلي اللي عمره ما كسر سقف التوقعات هيكسره لامام ؟ ، اعتقد ان ده صعب جداً”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة