اخبار الزمالكميديا الزمالك

هل يتراجع الزمالك عن قرار الاعتذار عن السوبر أمام الأهلي ؟.. رد مفاجئ من مرتضى منصور – فيديو

أوضح مرتضى منصور أن مجلس إدارة نادي الزمالك قد يتراجع عن قرار الاعتذار عن المشاركة في السوبر المصري أمام الأهلي في حالة صدور عقوبة بإيقاف اللاعب الهارب محمود عبدالمنعم كهربا جناح النادي الأهلي عن اللقاء.

وأعلن المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك عن قرار مجلس الإدارة بالإجماع بالإعتذار عن المشاركة في مباراة السوبر التي كان من المقرر أن تقام يوم ٥ مايو .

وقال “مرتضى” :”لو طلع قرار بكرة بوقف كهربا مستعدين نسافر، لأننا مش خايفين من حد، وكهربا ده لعب ماتش صن داونز والأهلي اتغلب خمسة ، ولعب قدامنا في السوبر واتغلب”.

وأكد “مرتضى” في الفيديو الذي نشره عبر صفحته على “اليوتيوب” :”القصة مش في لاعب، الموضوع متعلق بالكرامة وقيمة العدل، واللى بيحصل مش عدل، والموضوع زاد عن حده”

وتابع :”اللى الناس متعرفوش ممدوح عباس ومحاميه وكهربا والخطيب راحو لرئيس مصلحة الضرائب قالوله افتحوا الحجز على حساب الزمالك ساعة بس ممدوح عباس يسحب فلوسه اللى في حساب الزمالك، والخطيب يحط غرامة كهربا والضرائب تاخد المتأخرات بتاعتها”.

واختتم “مرتضى” برسالة للدكتور أشرف صبحي وزير الشباب والرياضة قائلا :”اديني جايلك ياوزير الشباب والرياضة هنشوف هتعمل ايه، انت دعمت كل الأندية بفلوس ماعدى الزمالك، واحنا مش هنبهدل النادي علشانك، ومحدش في مجلس الإدارة فتح موضوع حد بديل لمرتضى”.

في نفس موعد مباراة الأهلي.. مرتضى منصور يفاجئ الجميع باقتراح بديل عن السوبر المصري – فيديو

شاهد:

 

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة