اخبار الزمالكاخبار الاهلي

مرتضى منصور ينفجر ويخرج عن صمته ويكشف عن تفاصيل مدويه في رحيل إمام عاشور عن الزمالك وإنتقاله للأهلي !! -فيديو

خرج مرتضى منصور عن صمته فيما يخص صفقه انتقال إمام عاشور من ميتلاند الدنماركي إلى صفوف الأهلي ، وذلك بعد كثره الأنباء التي ربطت اللاعب بالاهلي الفتره الماضيه.

وأكد مرتضى منصور أن إمام عاشور هو لاعب خائن وهارب ، مشيراً أن اللاعب فشل في تجربته الاحترافية وأن الزمالك استفاد من قيمته الماليه التي تقاضاها نظير انتقال اللاعب لميتلاند الدنماركي.

وكشف مرتضى منصور عبر فيديو بثه على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك أن إمام عاشور وقع للأهلي وتحديداً في جلسه بالساحل الشمالي بحضور خالد مرتجي وحسام غالي وأمير توفيق مقابل خمسة ملايين دولار وراتب قدره مليون دولار في الموسم.

وقال منصور في تصريحاته بالفيديو على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:”انا طالع اكلم الزملكاويه الحقيقين ، مش العيال التافهه اللي رايحه تجري ورا اشاعات امام عاشور” .

وواصل :”امام عاشور جالي يعيط ، وجاب امه تعيط وجاب اخوه يعيط ، قولناله يبني احنا هنديلك كل اللي انت عاوزه قال لا انا عاوز احترف” .

وتابع :”راح الدنمارك ب٣ مليون دولار وبعدين فشل ورجع ، واللي حرقلك العربيه مش جمهور الاهلي زي ما بيتقال”.

وتابع :”جي يعمل افلام والزمالك قلبي والزمالك كبدي والزمالك فشتي وكلًوتي ، كان جايلي شحات بشبشب زنوبه ، اللاعب قعد في الساحل الشمالي وقع مع حسام غالي مع حسام غالي ، انت فاكر انك هتمشي النادي ورئيسه على مزاجك ، ده عند امك اللي جبتها تعيط” .

وشدد :”انا بقول للجمهور انت عاوزني اروح اجيبه ب٥ مليون دولار ؟ واديله مليون دولار وانا عندي لعيبه بتاخد ٢ وتلاته مليون ابقى بوظت الفرقه” .

وأتم :”انا بقول للخطيب امام هديتي ليك زي كهربا وسلوكياته زيه ، وانا بقولك لو راجل قول مين ولعلك في عربيتك ، ده عيل خاين وتافه وفاشل “.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة