اخبار الاهلياخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

هذا سبب تدهور موسم الزمالك .. رسالة مرتضى منصور للاعبين واوسوريو قبل السفر إلي البطولة العربية !!

طلب مرتضى منصور ، من اللاعبين القتال في البطولة العربية ، مؤكداً أن الفريق يمثل مصر في هذه البطولة ، كونه النادي المصري الذي سيتواجد هناك.

وقال مرتضى منصور خلال جلسته مع الجهاز الفني واللاعبين لدعمهم قبل السفر الي السعودية لخوض البطولة العربية : كان عندنا فريق قوي حصل علي ٢ دوري وكأس مصر واتظلم ، الظلم جه بسبب دوري كورونا وضغط اللاعبين .

وواصل : وكان عندي فريقين فريق قديم اخد البطولات وارهق ، والفريق الجديد من الصفقات الجديدة تم اهمالهم ، حصل الهبوط لهذه الأسباب ، انتم أحسن لعيبه في مصر و الدليل اللي اخدتوها عمر جابر كان لاعب في المنتخب.

معمولك سحر !! .. مرتضى منصور يصدم لاعب الزمالك بسبب تراجع مستواه !!

وشدد : نمرة واحد التزام برا الملعب وجوا الملعب ، مش عاوزين حد يقول فلان خرج من الفندق رايحين تمثلوا نادي كبير في السعودية وعندنا جماهير بالملايين هناك .

واستكمل : احنا واجهنا في السعودية فرق كبار الهلال والنصر والشباب ، أنا فاكر ايامنا كان في واد اسمه جوميز ، الأهلي هرب ولاعبنا الهلال ، تركي ال شيخ قالي قول للولاد ميزعلوش لأن دا اقوي فريق عندنا لو خسروا ميزعلوش فكسبنا ٢/١.

واتم : انتم في قلب السعودية كسبتم ، مش عارفين ندخل فلوس من برا ومحجوز علي ١٠٠ مليون جنية لكن أنا هتصرف واجبلكم فلوس وانتو هناك ، مفيش فريق في مصر اتحمل اللي تحملتوه ، عندنا تجديد بعض اللاعيبة زي صبحي وفتوح عواد ، ننتمي التجديد للكل ، واللي مش عاوز الزمالك ، الزمالك مش عاوزه الزمالك أكبر من الجميع.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة