اخبار الزمالك

بسبب تصريحاته بعد مباراة المنستيري … مرتضى منصور يوجه رسالة من العيار الثقيل لشيكابالا !!-فيديو

وجه مرتضى منصور رئيس الزمالك المعزول والذي أعلن رحيله عن الزمالك منذ قليل رساله لقائد الزمالك محمود عبد الرازق شيكابالا ، وذلك بعد تصريحات الأخير في مباراه الاتحاد المنستيري التونسي.

وكان شيكابالا قد صرح عقب مباراة الاتحاد المسنتيري أن لاعبو الزمالك تحملوا الكثير من العقبات والضغوطات والمشاكل، مشيراً أنه سيتحدث عن كل شئ في الوقت المناسب.

ووجه منصور رساله لشيكابالا في فيديو بثه على صفحته الشخصية على فيسبوك :”يا كابتن شيكابالا انا بشكر اللعيبه الرجاله اللي عارف انهم استحملوا كتير ولكن مكنش ينفع تطلع تكسر فرحه الجمهور بالفوز”.

وواصل :”انا سايب النادي ومتنازلتش عن دولار واحد من الغرامه واخر معاد بكره ولو مدفعش هيتوقف ، هيدفع هيبقى فيه فلوس كتيره تفك ازمه ماليه وندفع مرتبات اللعيبه”.

وأتم :”الانتخابات هتتفتح يوم ٣١ اكتوبر واللي بيحب النادي ينزل الانتخابات ، انا بشوف النادي بينهار دلوقت ، انا خلاص مشيت ياعم فك الحجز بقا”.

انا صعقت بكم المبالغ الي على الزمالك علشان اقيد القايمه الأوليه . انا خارج المشهد من بعد ماتش بكره ، وبعد الماتش انا مسافر لو بتحب النادي يا ممدوح يا عباس وبتحب الكيان ارفع الحجز عن الزمالك”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة