اخبار الزمالك

بعد ادعاءات مرتضى منصور … سليمان وهدان يفجرها ويكشف حقيقه رفع ممدوح عباس لحجزه على الزمالك!!-فيديو

أكد النائب سليمان وهدان عضو مجلس إدارة الزمالك المستقيل أن ممدوح عباس قد قام برفع الحجز من على أرصده النادي منذ مده تقارب الشهر تقريباً، مشيراً أن الحجز الحالي على أرصدة النادي بسبب مصلحه الضرائب المصريه.

وكان مرتضى منصور رئيس الزمالك المعزول قد ادعى أن ممدوح عباس لم يقم برفع الحجز من على أرصدة الزمالك، ليكذب سليمان وهدان هذه التصريحات ويكشف الحقيقه.

وقال وهدان في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج البريمو:”نادي الزمالك عنده مشاكل والمشاكل دي تراكميه على مدار السنوات ، حاولنا نحل المشاكل دي ولكن المديونيات كبيره جدا في كل القطاعات”.

وواصل:”لما الدنيا قفلت ومبقناش عاوزين نشتغل القرار اتاخد بسرعه ومكنش في معارضه في الاستقالة،احنا عاوزين نساعد النادي ولذلك فضلنا اننا نقدم مصلحه الزمالك على مصالحنا الشخصيه”.

وشدد:”انفراد رئيس النادي بالقرارات كان جزء من المشاكل ، عدم وجود المؤسسيه كان سبب اخر ، احنا كنا ممكن نصحى الصبح نقول احنا مثلاً هنعمل النهارده كذا ، طيب مين ماسك الملفات دي ؟ مفيش وده بسبب غياب المؤسسيه”.

وأتم:”في الوقت الحالي ومنذ شهر تقريباً مفيش حجز من ممدوح عباس ولكن الحجز الموجود دلوقت من الضرائب ، احنا معندناش خلاف مع حد احنا بنتكلم في مصلحه الزمالك”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة