اخبار الزمالك

سليمان وهدان يكشف عن صدمه بخصوص عرض الشباب السعودي لزيزو .. وتعليق مفاجئ بشأن التجديد لفتوح!!-فيديو

أكد النائب سليمان وهدان عضو مجلس إدارة الزمالك المستقيل أنه لا يعلم شيء بخصوص عرض الشباب السعودي من أجل ضم نجم الفريق أحمد سيد زيزو، مشيراً أنه علم بالعرض عن طريق مواقع التواصل الإجتماعي.

وأوضح وهدان أن مجلس الاداره المستقيل كان قد اتم اتفاقه مع أحمد فتوح على بعض البنود الخاصة بتجديد تعاقده مع الزمالك، موضحاً أن الأمر الأن أصبح في ايدي من سيتولى أمر اداره النادي الفتره المقبله.

وقال وهدان في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج البريمو:”انا مكنتش متواجد في اخر جلسه جمعت المجلس بالمدير الفني أوسوريو ولكن اللي وصلني ان الجلسه كانت جيده وأخد شهرين من مستحقاته وقال للاداره انا كل شويه اسمع اني ماشي ولكن انا مكمل”.

وواصل:”اوسوريو حالياً بيعد الفريق للموسم المقبل ، زيزو انا معنديش معلومه عن العرض اللي وصل ليه انا سمعت بيه عن طريق السوشيال ميديا ومعرفش الرقم اللي وصله كقيمه ماليه ، بيتقال ١٠ او ١٥ مليون ولكن انا معنديش معلومه”.

وتابع:”بدون عاطفه انا ممكن بفلوس زيزو اجيب ٣ او ٤ ويعملوا شغل كويس ، الجمهور المفروض يستمتع بالكوره اللي هتتقدم ولكن امور الاداره دي لازم يبقى ليها ناس خاصه هي اللي تقوم بيها”.

وشدد:”فتوح عنده ارتباط بالزمالك ويعتبر تاني كابتن للفريق بعد شيكابالا ، هو عنده بعض الطلبات من حقه يطلبهم واحنا كمجلس اداره اتكلمنا معاه وهو حقه لانه احسن باك شمال في مصر”.

التجديد لفتوح ؟ ربنا يوفق اللي هيجي بعدنا يكمل بقا امور تجديده ولكننا كنا وصلنا معاه لبعض الاتفاقات”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة