اخبار الاهلياخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

مبلغ ضخم !! مرتضى منصور يكشف انتعاش الزمالك بهذه الأموال !! – فيديو

رفض مرتضى منصور ، الحديث عن تركه نادي الزمالك بدون أموال ، مؤكداً أن الأبيض يمتلك مبلغ ٣٣٠ مليون جنية ، وما يتردد كذب ، مضيفاً أن الزمالك سينتعش بالاموال خلال الأيام المقبلة.

وقال مرتضى منصور في تصريحات عبر قناته علي اليوتيوب: بيقولوا أنا سيبت النادي أرض محروقه ، محروقه أيه وانا عندي في البنك ١٠٠ مليون ، وعندي كهربا غصب عنه في ١٥ سبتمبر يدفع ١٠٠ مليون .

الدولة تتدخل !! مرتضى منصور يعلن مصير مجلس الزمالك !! – فيديو

وواصل: ولينا في الشركة الراعية ١٣٠ مليون ، انا سايبلك ٣٣٠ مليون جنية ، فين الأرض المحروقه ، المدير المالي مقبض العمال والموظفين قبل ما امشي بيوم .

وأشار: هندفع مليون و٤٠٠ الف دولار بتوع شيكابالا حوالي ٤٥ مليون جنية، وعندنا فلوس اتشيمبونج موجودة ، واللعيبة الجديدة بمقدم التعاقد ميجيش ١٠٠ مليون جنية .

وشدد : علي الأقل هيكون فائض ١٣٠ مليون جنية من الشركة الراعية ، اللجنة خدوا قرض ٧٠ مليون جنية ، وأنا رافض أخد قرض ولو المجلس عاوز ياخد هو حر.

واستكمل : مجلس منتخب ثقة ليس لها حدود ، و الجمعية العمومية اختارتهم ، واللي قاعد في أبوظبي يقولك لو عندك دم استقيل ، لو عندك دم متتكلمش قولي يامليونير عملت أيه للزمالك ، طلع كل كلامك عن كهربا كذب وهوا في هوا .

وأشار: الدولة مش عاوزه تحل المجلس ، إللي عاوز يحل المجلس بعض القبيضه ، في ناس بتصنع المنصب ومنصب بيصنع ناس ، ال١٠٠ مليون يخلونا نقف ، احنا نادي في فلوس ، مش عاجبك أرحل أو اقعد ، أنا معمولي هاشتاج وتريند سواء موجود أو برا ، ركزوا في شغلكم لا تستمعوا في شائعات .

شاهد الفيديو

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة