اخبار الزمالكميديا الزمالك

أحمد سالم يفحم عدلي القيعي على الهواء بعد استغلال قناة الأهلي للهجوم عليه ” لغة تكاتك ” – فيديو

افحم الإعلامي أحمد سالم والمتحدث الرسمي لنادي الزمالك، المهندس عدلي القيعي رئيس شركة الاهلي ومقدم برنامج ملك وكتابة بسبب الهجوم عليه.

وكان عدلي القيعي قد هاجم متحدث الزمالك بسبب استضافته لنجم القلعة البيضاء السابق أحمد الميرغني والذي تحدث عن الأهلي في الحلقة.

وقال أحمد سالم عبر شاشة قناة الشمس : ” عيب اوي اللي بيتقال من المهندس عدلي القيعي على الهواء وانه يقولي لو هتتكلم على الأهلي اقعد جنب اخواتك او روح جنب اخواتك “.

وواصل: ” من الواضح ان المهندس عدلي مشافشي الحلقة وبيتكلم بدون درايه، وهو نفسه قال إني عمري ما تجاوزت ضد الأهلي في برنامجه وهي دي الحقيقة “.

وأكمل : ” أتحداك واتحدى اي حد يطلعلي حرف من حلقة الميرغني فيها اي اساءة او تجاوز ضد الأهلي، لكن ردك بالشكل ده مينفعشي في شاشة بتخرج للجماهير دي لغة تكاتك”.

وتابع : ” انت كلمتني من شهر وقعدنا نتكلم ساعه وبركتلي، وفي الاخر تخصص حلقه للهجوم عليا وانت مخصص برنامجك للكلام عن الزمالك “.

وأتم : ” هل المهندس القيعي هيعتذر عن استخدامه لالفاظ لا تليق على الشاشة اللي عرضناها دي، ولو انت فاكر ان مينفعشي حد يتكلم على الأهلي يبقى انت عندك مشكلة كبيرة في الإعلام “.

شاهد :

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة