اخبار الزمالك

رسالة هامه من عضو مجلس الزمالك للجماهير بعد فك القيد والصفقات الجديدة.. “مجرد بداية”- صورة

حرص محمد طارق، عضو مجلس إدارة نادي الزمالك، على توجيه رساله هامه للجماهير، بعد حل أزمة إيقاف القيد وعقد الصفقات الجديدة خلال فترة الإنتقالات الشتوية.

وكان الزمالك قد نجح في حل ازمة إيقاف القيد، وقام بعقد عدد من الصفقات خلال الميركاتو الشتوي وصلت لـ10 لاعبين لدعم صفوف الفريق الاول لكرة القدم.

وكتب محمد طارق عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”:” دايمًا بيتقال إن ترابط العائلة بيصنع المعجزات والأيام بتثبتلنا إن ده مكنش مجرد شعارات وكلام مرسل وده إللي بيتحقق وبيتنفذ دلوقتي على أرض الواقع جوه نادينا”.

وتابع: “الترابط بدأ من المدرج والشباب إللي صدقت وكانت مأمنه بناديها وفضلت وراه من المدرج بصوتها حتى في أصعب الأوقات والظروف وكانوا دايمًا السند للنادي إللي كلنا فرد منهم ومشجعين قبل ما نكون مسؤولين”.

واردف طارق:” وإتقوى وكمل بإختيار ورغبة أعضاء الجمعية العمومية إللي حطّت الثقة في المجلس بالكامل وهم على يقين إن ده الأصلح لنادينا، ثم وجود مجلس إدارة قوي ومتكامل وكله على قلب رجلًا واحد بيشتغل لمصالح النادي وجاي ينفذ رغبات أعضاء وجماهير نادي الزمالك إللي وقفت في ضهر المجلس من أول يوم علشان كانت شايفة مصلحة نادينا في وجود قائمة واحدة موحدة”.

وأتم: “وأخيرًا؛ أتمنى إن كل شخص بينتمي لكيان الزمالك العظيم يكون فرد من عائلتنا إللي بيربطها الشغف والحب والتكاتف لهدف واحد وهو الوقوف خلف نادينا لرفع رايته، دي مجرد البداية”.

رسالة هامه من عضو مجلس الزمالك للجماهير بعد فك القيد والصفقات الجديدة.. "مجرد بداية"- صورة

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة