اخبار الزمالك

فرحة الزمالك مبالغ فيها بالفوز بالقمة؟. نقاش قوي بين أسامه نبيه وثنائي الأهلي السابقين!!- فيديو

تخدث أسامه نبيه مدرب الزمالك السابق، وثنائي الأهلي السابقين محمد عمارة ومصطفى يونس، عن الفرحه المبالغ فيها من جانب الفارس الأبيض، بعد الفوز بالقمة على النادي الاحمر.

وقال محمد عمارة في تصريحات تليفزيونية ببرنامج “اللعيب” عبر قناة”mbc مصر”: “فرحه للزمالك مبالغ فيها، والزملكاويه بيحبوني لان بقول كلمة الحق، انا مش مقتنع بفرحتهم”.

ومن جانبه أشار مصطفى يونس:” لهم حق يفرحوا لان الاهلي كبير وهم كانوا الاحسن في كاس مصر وهي بطوله خاصه بين الزمالك والأهلي، واحنا رقصنا وزغردنا في السعوديه لما الاحمر فاز بالكأس”.

وتابع: “الاهلي في فرق بينه وبين الانديه احنا بنلعب على بطولة وهو بيلعب على ماتش، فرحة الزمالك بسبب قيمة الاهلي واهميته، وبتنجم الاعبين وبشيد بجوميز بمشاركة موتيابا، ومن حق الزمالك يفرح ولوقعدنا منلعبش لـ20 سنه برده هنفضل بطولاتنا اكبر”.

بينماأضاف اسامة نبيه:” المكسب بعد شهر من مباراة الكأس وكنا الافضل، لما تكسب مباراة بعد شهر فهي بطوله خاصه، ولو الأهلي كان كسب هتعملوا من الحبه قبه “.

واتم نبيه:” الزمالك مكنش افضل من مباراة الكأس والفرحه مش مبالغ فيها لان الرد كان سريع بعد الكاس وهي بطولة خاصه، وبتتحسب كسبتني كام مره، وهي ملهاش علاقه بالدوري، ومحمد عمارة مش متقبل الهزيمة”.

شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة