اخبار الاهلي

أبرزهم كهربا .. مهيب يكشف المسكوت عنه في صدام كولر مع نجوم الأهلي – فيديو

كشف الإعلامي مهيب عبد الهادي عن أزمة السويسري مارسيل كولر المدير الفني للفريق الأول لكرة القدم في النادي الأهلي مع عدد من نجوم الفريق وعلى رأسهم محمود عبد المنعم كهربا ومحمد مجدي أفشة محمد الشناوي

وقال ” مهيب” :” كهربا زعلان جدا جدا وكولر بيصدر أزمة مع كهربا، انت عندك قناعاتك لما يكون في نجوم وناس شالت وعملت مجهود كبير وحلت لك أزمات كثيرة، كهربا كان بيشارك وبيطلع قماش وبيقولك ماي فازر”.

وأضاف “مهيب” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج ” اللعيب” على قناة ” mbc” مصر :” موديست ينزل ليه وكهربا بره، فاكيد هيضايق، وكهربا كان بيسد وانت معندكش رأس حربة ايه، ولازم تتعامل نفسيا مع اللاعبين الكبار ده كهربا وأفشه”.

وتابع :” أفشة ده تحطه في عينك اللي زي أفشة وكهربا مش كتير عيال حريفة، إنما تستبعد أفشة وتقعد كهربا احتياطي وتنزل موديست انت بتستفز الناس وكهربا وشه متضايق”.

وتابع :” شوفلك حل فى موضوع شوبير والشناوي، لابد أن تتعامل مع النجوم، عندك الشناوي زعلان والسولية وعبدالقادر وكهربا وحسين الشحات زعلانين وتاو “.

وأختتم ” مهيب” برسالة خاصة لـ “كولر” : “انت مدرب كبير فلازم تعامل النجوم بطريقة أخرى، الشناوي ياما شال الأهلي وشوبير بيتألق اعمل التوليفة علشان متخسرش الاثنين انت بتستفز النجوم”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة