اخبار الزمالك

شوبير يكشف تفاصيل الحالة الصحية لميدو بعد نقله للمستشفى

كشف الإعلامي أحمد شوبير، تفاصيل الحالة الصحية لنجم الزمالك ومنتخب مصر السابق أحمد حسام ميدو، بعد تعرضه لوعكة صحيخ ونقله للمستشفى.

وقال شوبير، خلال تصريحات تليفزيونية ببرنامج “هنا المونديال”، عبر قناة” النهار”: “احب اطمنكم على ميدو احنا بنتقابل باستمرار وعلى تواصل دائم، كان عنده قضية ابنه وربنا يعديه منها على خير وكان عنده امل الولد ياخد ايقاف تنفيذ لكن قدر الله وماشاء فعل”.

و أضاف:” ميدو تعب بعد الجلسه ونقل للمستشفى وفضل تحت الرعايه 12 ساعه بسبب ارتفاع ضغط الدم، وانتقل للمنزل وقعد وبعدها تعب وراح لمستشفى تانيه سيطروا على الوضع وشعر بتحسن ورجع البيت تحت اشراف طبي”.

وواصل شوبير:” مره يقولوا ارتفاع شديد في الضغط ممكن يؤدي لجلطهاو ضغط عصبي ونفسي شديد، لكن ميدو كويس وفي البيت وتحت اشراف طبي وبفضل الله ميدو في بيته مع اسرته وتحت رعايه طبيه و على بكره الصبح هيبقى تمام التمام”.

وأختتم:” بحب اطمنكم على ميدو واحد من اجمل الناس في الوسط الرياضي ولا عنده جقد اوغل، ميدو بني ادم سالك ومعندوش غل وعارف قدر نفسه، وحالته تحسنت وكانت بوادر جلطه خفيفه وهو سليم معافي، يعاني من ضغط عصبي حاولت اعمل مداخله بس هو نايم وكلمت الدائره المحيطه وطمنوني عليه”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!