اخبار الزمالكميديا الزمالك

شاهد.. رد ناري من ميدو على مهاجميه بعد رده على سيد عبد الحفيظ..”انسوا يا قبيصة” – فيديو

رد أحمد حسام ميدو نجم الزمالك السابق على هجوم بعض جماهير الفارس الأبيض بعد تعليقة على تصريحات سيد عبدالحفيظ مدير الكرة بالنادي الأهلي بشأن بعض المسائل المتعلقة بنادي الزمالك.

ورد أحمد حسام ميدو على تصريحات سيد عبد الحفيظ في حلقة أمس من برنامج ” أوضة اللبس” على قناة ” النهار”

وقال ” ميدو” :” علقت على تصريحات سيد عبد الحفيظ، لكن بعض “القبيضه” اللى بتكلم عليهم دايما وهما عارفين انا عارف بيقبضوا منين، اقتطعوا أجزاء من كلامي، على الرغم من إنى عرضت الموضوع من كافة الجوانب”.

وأشار :” بعض القبيضة عندهم أجندة أنهم يهاجموني، وبدوا يشتغلوا عليا،كانهم عايزين يقولوا للناس إن ميدو عنده أجندة ضد الزمالك أو بيشتغل لصالح الأهلي”.

وأضاف ” ميدو” خلال تقدمه حلقة جديدة من برنامج ” أوضة اللبس”على قناة ” النهار” : “بقولهم إن الحلقات اللى فاتت موجودة وان الناس اللى بتحاولوا تضحكوا عليهم نسبة لا تتعدى الـ 5% من الجمهور اللى بيمشي ورا الموجه”.

رد صادم من ميدو على تصريحات سيد عبد الحفيظ المدلسة – فيديو

وواصل ” ميدو” حديثة لمن وصفهم بالـ ” قبيضه” :” عمركم ما هتنجحوا انكم تثبتوا لأى بنى آدم إن ميدو معش عمره كله يخدم الزمالك، واحنا عايشين في خير نادي الزمالك وفيه مواقف التاريخ عمره ما هينساها”.

وأتم ” ميدو” : “فيه مواقف لن تمحى وانا قولت انى في منصة حيادية لازم اقدم مادة تخلى الناس تحترم شخص ميدو والقناة اللى انا شغال فيها تسحق منى انى احترامها والناس اللى بتقبض صعب تنسى الكلام ده”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة