اخبار الزمالك

“لو جيت تبقى بتخلص على نفسك” .. مجدي عبد الغني يوجه رساله ناريه لمدرب الزمالك السابق بعد إشاعات تدريبه للفريق!!

وجه مجدي عبد الغني رساله ناريه لنجم نادي الزمالك ومدربه السابق أحمد حسام ميدو بعدما تردد إسمه الفتره الماضيه لخلافه البرتغالي جيسوالدو فيريرا.

إقرأ أيضاً| “هو إحنا مستباحين للدرجادي؟” .. مدحت شلبي يفتح النار على إمام عاشور بسبب حفل زفافه !!

وكان الزمالك قد أعلن عن فسخ تعاقده مع البرتغالي جيسوالدو فيريرا بالتراضي ، وذلك بعد توديع الفريق لمنافسات دوري أبطال أفريقيا من دور المجموعات.

وقال عبد الغني في تصريحات عبر بث مباشر على حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:”انا شايف ان نادي الزمالك محتاج يجيب مدير فني من أبناء الزمالك يقود المرحله حالياً بما ان النادي قال انه موسم للنسيان وغيره يبقى نجيب ابن من ابناء النادي ويتعامل” .

وواصل :”انا معرفش أحمد حسام ميدو عاوز ايه ،احمد حسام ميدو لو راح الزمالك بالظروف اللي هو فيها دي يبقى بيخلص على نفسه ، لانه فشل في اخر تجربه مع الاسماعيلي والظروف دلوقت في الزمالك متساعدش” .

وأتم :”ميدو بيعمل حاجات كتير مع بعض وانا نفسي بقوله يا حبيبي ركز في حاجه واحده يا الاعلام يا التدريب يا تعمل اكاديميات لكن كله مع بعض كده مينفعش ، ركز في حاجه واحده ، حاجه كويسه انك تبقى اعلامي ، وبعدين انت تبقى مدير فني دي لوحدها كفايه ده اللعيبه بتروح تدرب وترجع والمدرب مبينمش انت عاوز تعمل كل ده مع بعض ازاي”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة