اخبار الزمالك

مرتضى منصور يفجر مفاجأة مدويه: تمت مساومتي بكهربا والخطيب من أجل حريتي !!-فيديو

فجر مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك مفاجأه من العيار الثقيل بخصوص كواليس حبسه على ذمه قضيه سب وقذف محمود الخطيب ، مشيراً أنه تمت مساومته على بعض الشروط من أجل عدم تنفيذ العقوبه.

إقرأ أيضاً| “هو إحنا مستباحين للدرجادي؟”.. مدحت شلبي يفتح النار على إمام عاشور بسبب حفل زفافه !!

وكان مرتضى منصور قد خرج بالأمس من محبسه وعاد لمنزله بعدما قضى عقوبه الحبس شهراً على ذمه قضيه سب محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي.

وقال مرتضى منصور في تصريحات عبر قناته على اليوتيوب:”اولا انا بهني وزير الداخليه برجالته ، انا شوفت في وادي النطرون ٦ سجون مشفتهمش في امريكا ، ومستشفى على اعلى مستوى ، عندهم احدث اجهزه وبيعملوا عمليات قلب مفتوح شئ مبهر الحقيقه ، الواد احمد موسى بقا لما بيقول الكلام ده بيقولوا عليه بيهجص “.

وواصل :”كان معايا بتوع والاخوان المسلمين وكفار قريش ، ومكنش بتعامل معامله خاصه على فكره ، انا وفقاً لقانون السجون المفروض اقضي العقوبه في مستشفى العجوزه او اي حته ولكن اتقال مرتضى هيبقى ليه انصار بالملايين وتجمهر فودوني وادي النطرون لو حد راح هناك هيتهد حيله”.

وأتم :”يا جمهور الزمالك انا اتساومت بين حريتي وحبسي على ٣ حاجات ، اول حاجه اني اقسط لكهربا على ٥ سنين وانا رفضت ، تاني حاجه اتنازل عن قضيه نادي القرن وده مش هيحصل واليفط حول النادي هترجع تاني ، تالت حاجه اني انزل اقول بعتذر لأخويا محمود الخطيب وانا قولتلهم ولو في سري حتى مش هقولها واتحبس عادي” .

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة