اخبار الزمالك

مفاجأه من العيار الثقيل.. سيف زاهر يعلن كواليس مدويه بخصوص المدير الفني الجديد للزمالك!!

كشف الإعلامي سيف زاهر أن المدير الفني الجديد لنادي الزمالك يمتلك سيره ذاتيه كبيره للغايه ، مشيراً أن المدير الفني سبق له العمل في الدورب الإنجليزي والألماني.

إقرأ أيضاً| “لو جيت تبقى بتخلص على نفسك” .. مجدي عبد الغني يوجه رساله ناريه لمدرب الزمالك السابق بعد إشاعات تدريبه للفريق!!

وقال زاهر في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج ملعب أون تايم:”اللجنه الفنيه المكلفه بصت النهارده على اكتر من سيره ذاتيه ، حاولنا نتواصل مع اي حد من اللجنه دي ولكن الحمد لله محدش فيهم رد علينا”.

وواصل :”دي أول مره نتواصل مع حد ومحدش يرد والزمالك يتبع المنهج ده ، الاداره قالت انا مليش دعوه والامر كله للجنه الفنيه” .

وتابع :”حصل اتصالات وفيديو كونفرنس مع الاسمين اللي تم الاستقرار عليهم وكان محضرهم امير مرتضى” .

وأضاف :”الزمالك حاليا هيدفع بمدرب عنده سيره ذاتيه كبيره جدا جدا ، المدرب اللي هيجي هيبقى درب في الدوري الانجليزي او الدوري الالماني “.

وشدد :”المدرب اللي هيجي للزمالك لا هو عجوز ولا لسه ناشئ بيبدأ ، الزمالك هيجيب مدرب عنده طموحات ومشروع وسنه تحت ال٥٢ ، المدرب درب في الدوري الانجليزي والدوري الالماني”.

وأكد :”الجميع اتفق على الكابتن اسماعيل يوسف كمدير للكوره ، اسماعيل يوسف قالهم انا افضل وجود الكابتن نادر السيد” .

وإستطرد :”هل الاداره هتقدر تضغط على اسماعيل يوسف يبقى مدير كره ؟ ولا نادر السيد ، على العموم اي اسم من الاتنين هو اضافه كبيره جدا جدا للزمالك”.

وأتم :”بعض الناس بتقول كنا عاوزين امير مرتضى يخرج برا النادي ، ولكن العدل بيقول ان امير هو اللي كان بينجح اخر سنتين ، فدلوقت اقول يخرج ؟ دي شهاده لأمير قصاد الله” .

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة